Jdi na obsah Jdi na menu
 


Karosa B732

Obrazek

Modernizovaná Karosa B732 jako linka 138 na Skalce. Únor 2006

Karosy B732 se vyráběly 10 let, od roku 1986 až po rok 1996.

Obrazek

Modernizovaná Karosa B732 jako jeden ze třech vybraných vysokopodlažních spojů na lince 135 u zastávky Želivského. Březen 2006.

Karosy B732 měří 11 055 mm a pohotovostní hmotnost 10 200 kg. Autobusy jsou vybaveny motorem LIAZ s výkonem 155 kW. S Karosami B731 jsou vzhledově stejné, ale liší se převodovkou. Karosy B732 mají převodovku Praga. Maximální rychlost činí 80 km/h.

Obrazek

Karosa B732, která se hned dvěmi věcmi odlišuje od většiny ostatních B732ojek. Není modernizovaná, jako už věetšina ostatních Karos B732 a má světla z Karos B741, tedy oválné, zatímco většina ostatních je má kulaté. Vůz 5444, linka 101, Strašnická, duben 2006.

Karosy B732 mají většinou 31 míst k sezení a 63 ke stání. Obsaditelnost vozu je tedy 94 míst.

Obrazek

Modernizovaná Karosa B732 na lince 188 na konečné Želivského. Březen 2006

První Karosy B732 vyjely do pražských ulic v roce 1987. Pak jejich počet velice rychle stoupal, protože v městském provozu se uplatnily. V roce 1988 jejich počet stoupl už na 338 vozů a o šest let později jich tu bylo 854 

Obrazek

Interiér modernizované Karosy B732. Leden 2006.

Pak se karta obrátila a jejich počet začal klesat. A tak v roce 2005 jich tu bylo už jen 197.

Obrazek

Speciálně modernizovaná Karosa B732 pro snadný nástup vozíčkářů a cestující s kočárky na lince 103 001 v zastávce Poliklinika Budějovická. Duben 2006.

Pak přišla na řadu modernizace. Přes 200 Karos B732 bylo modernizováno v DP Hostivař. Vozům se například vyměnují interiéry a přidávají se digitální orientace. Sedmi vozům se udělal zvláštní modernizace pro linky 103 001 a 103 003, pro nástup vozíčkářů a cestujícím s kočárky.

Obrazek

Karosa B732, linka 115, Chodov, Leden 2006.

nahoru

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA